Case: Aveve

AVEVE is marktleider in de toelevering aan de Belgische land- en tuinbouw en heeft met AVEVE Retail de grootste winkelketen voor tuin, dier en bakplezier. Voor AVEVE retail werkte Kingsberry een video strategie uit gericht op de klanten van de winkelketen. In een reeks korte films krijgen consumenten heldere informatie en tips over het gebruik van AVEVE-producten.

Tientallen video’s
Verschillende thema’s
3 talen
Multi-inzetbaar

ONZE AANPAK: CONTENT MARKETING

Kingsberry realiseerde tientallen video’s volgens een consequente, professionele aanpak waarbij de films werden voorzien van voice overs in het Nederlands, Engels en Frans en van een grafische uitwerking volgens de herkenbare AVEVE-huisstijl. Kingsberry koos bewust voor korte films, opgeknipt per subthema zodat ze zo relevant mogelijk zijn voor de klant. De films zijn daardoor niet alleen een grote troef in de  winkel zelf, ze zijn ook uiterst geschikt om in te zetten op de website, via social media en als online reclame.

Wil jij ook een video laten maken?

Ik aanvaard de algemene voorwaarden van Kingsberry
Schrijf mij in voor de nieuwsbrief van Kingsberry