Case: Vavato

Veilinghuis Vavato is gespecialiseerd in het veilen van industriële goederen, overstock en faillissementsgoederen. Het bedrijf ontwikkelde een online portaal waarin de verkoper en koper op een eenvoudige en klantvriendelijke manier kan deelnemen aan veilingen.

Vavato klopte bij Kingsberry aan met de vraag om een campagne uit te werken die meer potentiële klanten naar een specifieke online veiling bracht: de verkoop van oldtimers en youngtimers.

22 activerende online banners
2 talen
Meer klanten
Meer verkoop

ONLINE CAMPAGNE BRENGT MENSEN MET SPECIFIEKE INTERESSE NAAR VEILINGPLATFORM.

Tweetalige online banner reclame voor remarketing campagne

Kingsberry rolde een visuele campagne uit waarbij onze copywriters en grafici een reeks van 22 advertentiebanners (geschikt voor zowel desktop, tablet als smartphone) met Franse en Nederlandse teksten ontwierpen. De banners werden verrijkt met animaties waardoor ze extra opvielen.

Niet iedereen kreeg de banners te zien. Dankzij onze strategische setup en targeting verschenen de advertenties enkel online bij mensen die het online veilingplatform en interesse toonden in oldtimers, youngtimers en klassewagens. Mensen uit deze doelgroep werden door de banners aangespoord om door te klikken naar de specifieke autoveiling van Vavato.

Kingsberry volgde de resultaten van de campagne nauwgezet op en optimaliseerde waar nodig. Resultaat van de campagne? Een opvallende toename van het aantal geregistreerde klanten op het veilingplatform en een succesvolle verkoop van oldtimers en youngtimers.

Wil jij ook online banners?

Ik aanvaard de algemene voorwaarden van Kingsberry
Schrijf mij in voor de nieuwsbrief van Kingsberry