Aalsterse bouwbroers zetten volop in op online communicatie

Gebroeders D’Hondt promoten sleutel-op-deur concept met gloednieuwe website

Bouwbedrijf Gebroeders D’Hondt uit Aalst is al jarenlang expert in het bouwen en renoveren van sleutel-op-de-deur woningen. Mond-aan-mond reclame deed zijn werk maar vandaag wil de firma tegemoetkomen aan de behoefte van de consument. Die brengt steeds meer tijd door op het internet en wil zich in eerste instantie online informeren over de mogelijkheden op de bouwmarkt. Gebroeders D’Hondt lanceert daarom vandaag een nieuwe website. 

Kim D’Hondt: “Sleutel-op-de-deur nieuwbouw en sleutelklare renovatie, dat zijn onze sterkhouders. Maar wellicht was het niet voor iedereen duidelijk welke begeleiding en hoge kwaliteit we vanaf bouwplan tot binnenafwerking kunnen voorzien. Daarover willen we nu via het internet volop communiceren.  We beslisten daarom om een moderne, activerende en mobielvriendelijke website te lanceren. Online marketing bureau Kingsberry nam de voorbereiding en volledige uitwerking van de nieuwe site op zich. Ze voorzagen de foto’s, copywriting en een perfecte doorzoekbaarheid van de site door Google. Zo worden we snel gevonden voor zij die op zoek gaan naar sleutel-op-de deur woningen. En, uiteraard zeer belangrijk, mensen worden op een laagdrempelige manier aangezet om contact met ons op te nemen.”

 Gebroerders D’Hondt koppelde onmiddellijk een AdWords campagne aan hun nieuwe website. Kim D’Hondt: “Kingsberry voorzag doelgerichte landingspagina’s en sterke klantencases. Dat maakt ons sterk om online promotie te voeren. En zo zijn we helemaal klaar om nieuwe online klanten te bereiken.   

Ook volop inzetten op online communicatie? Contacteer ons vrijblijvend!

Ik aanvaard de algemene voorwaarden van Kingsberry
Schrijf mij in voor de nieuwsbrief van Kingsberry

Leave a comment